שתי הערות מקדימות והפניה לפרסומים חדשים באתר

18.12.12

 שתי הערות מקדימות והפניה לפרסומים חדשים באתר

 

קוראים ותיקים של מדור זה שבאתר שלי, יכול שיזכרו מאמר שפרסמתי לפני מספר שנים, ב- 26.3.2009, בתת המדור "פסק והסדר" תחת הכותרת שימוש לרעה בתביעות צרכנות – דילמת המגשר

לאחרונה נתקלתי בפסק-דין, משנת 2007, אמנם כלל וכלל לא פסק דין חדש, אבל מעת שנתקלתי בו, החלטתי שמן הראוי להביא אותו בפני קוראי המדור. 

פסה"ד ת"א (תל-אביב-יפו) 47515-03 זיכרון תמר ואופירה מורד נ' טפחות בנק למשכנתאות לישראל בע"מ וטביט סוכנות לביטוח 1989 בע"מ מהווה דוגמא טובה לשימוש לרעה שעשו הנתבעים, הבנק וסוכנות הבטוח בהליכי גישור. 

מי שהתעוררה סקרנותו מוזמן לקרוא מאמר קצר תחת הכותרת "שימוש לרעה בהליכי גישור – דילמת בתי המשפט", שוב בתת המדור הנ"ל "פסק והסדר".

 הערה שניה מתייחסת למאמר שפרסמתי לאחרונה באתר זה "ניגוד עניינים אצל מגשרים",

 בתאריך 5.12.2012 התקיים בכפר המכביה, רמת גן, הכנס השנתי של המוסד לבוררות של לשכת עורכי הדין, כשכותרתו "בוררות הלכה למעשה", וכבורר הוזמנתי ליטול בו חלק כמשקיף. 

את אחת  ההרצאות המרכזיות בכנס נשא עו"ד ד"ר ישראל (רלי) לשם, שהינו אחת הדמויות המרכזיות בעולם המשפט שלנו, בנושא "ניגוד עניינים של בורר". לנושא רגיש זה התייחסו בהרחבה גם דוברים מרכזיים אחרים בכנס ובכללם עו"ד מוטי גלוסקה יו"ר הנהלת המוסד לבוררות. 

מה היה המקור להתעסקות הקדחתנית של הדוברים הנכבדים בכנס בנושא ניגוד העניינים ואילו השלכות יש לדיון שם על עולם הגישור והמגשרים, תוכלו לקרוא במאמר "ניגוד עניינים אצל מגשרים – חלק ב'" בתת המדור "אפיקים בגישור".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.